Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePanowie z Suzuki się nie popisali. Motocykl jest brzydszy od poprzednika i do tego niemal niczym się nie różni z technicznej strony. Jedyną zaletą jest wskaźnik zapiętego biegu. Stylistycznie upodobnili motocykl to zabawkowego Gladiusa. Mnóstwo obecnych użytkowników liczyło na większy piec. Nie oszukujmy się, kiedy oswoimy się z DLem natychmiast zaczyna brakować mocy. A tysiączek jest u nas niedostępny (pi@przone normy Euro). Poprzednik nie był piękny ale miał przynajmniej charakter. Ten jest bardziej bezpłciowy i taki jakiś "miejski" a nie turystyczny. Osobiście cieszę się z jazdy na swoim DLu ale jedno wiem na 100% - na nowy model bym go nie zamienił. (Zresztą co ta za zamiana) Pokazywanie GSa 800 czy Tigera jako konkurencji jest śmieszne. Konkurencją jest tu najwyżej najmniejszy GS czy Transalp. Podsumowując można powiedzieć, że dobrych pomysłów się nie zmienia ale.. są pewne granice. W tym przypadku można mówić już tylko o dobrym pomyśle na zarabianie kasy i to najmniejszym nakładem pracy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza